Hvordan kan vi hjælpe dig?

FAQ

Min bestilling

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Du finder ordrenummeret øverst på din ordrebekræftelse, som vi har tilsendt kort efter du lagde din bestilling hos os.
Ordrenummeret har følgende format: #12345

Kan i ændre størrelse i min ordre?

Ja det kan du godt så længe varen ikke er afsendt fra vores lager.

Hvis prisen på varen du vil ændre til er højere, vil vi sende dig en mail med et link hvor du kan indbetale det resterende beløb.
Hvis prisen er lavere trækker vi kun beløbet den nye vare koster.

For at ændre hele eller del af din ordre skal du kontakte os via kontaktformularen i bunden af siden.

Kan jeg ombytte min ordre?

Nej. Vi tilbyder ikke at ombytte din ordre.

Vi anbefaler at du sender din vare retur og ligger en bestilling på ny. På den måde sikre vi at der ikke sker nogle fejl, samtidig med at du slipper for at udfylde en lang ombytningsblanket - Det kalder vi en win-win situation!

Kan jeg annullere min ordre eller dele af den?

Ja det kan du godt så længe ordren ikke er afsendt fra vores lager.

For at annullere hele eller en del af din ordre skal du kontakte os via kontaktformularen i bunden af siden.

Hvorfor jeg har ikke modtaget jeres mails?

Vi oplever meget sjældent at i ikke modtager vores mails.

Vi anbefaler i første omgang at du tjekker dit spam-filter. Der plejer mailsne at kunne gemme sig.

Hvis du ikke kan finde mailsne her, er du meget velkommen til at kontakte os. Så tjekker vi op på om din ordre indeholder den rigtige mail.

Du kan kontakte os via kontaktformularen i bunden af siden.

Materialer og vedligeholdelse

Opbevaring og brug af smykkerne

Vi anbefaler at du opvarer dit smykke i den smykkeæske du modtog det i. På den måde undgår du at smykket bliver væk eller får skrammer.

Du kan bruge smykkerne hele døgnet året rundt.

Vores smykker er beskyttet af en nyudviklet beskyttelsesteknologi, som kun kan fås hos smykkeproducenterne i Italien hvor vi får produceret vores smykker.

Kan jeg bruge smykkerne når jeg er i bad, træner, sover mm.?

Ja det kan du uden problemer!

Vores smykker er beskyttet af en nyudviklet beskyttelsesteknologi, som kun kan fås hos smykkeproducenterne i Italien hvor vi får produceret vores smykker.

Rent teknisk sker der en kemisk reaktion når beskyttelsesteknologien kommer i kontakt med ædelmetaller som sølv og guld. Reaktionen gør, at ædelmetallet bindes med beskyttelsesteknolgien, hvilket i sidste ende beskytter mod ting som kan oxidere smykkerne - Herunder UV-lys, kontakt med huden, fugt, varme og forurening.

Dine smykker er altså beskyttet så godt som det overhovedet er muligt. Det betyder også, at hvis du vil rengøre din smykker, så må du KUN bruge en microfiberklud. Beskyttelsesteknologien bliver nedbrudt hvis du bruger produkter som sølvrens eller lignende.

Hvad er smykkerne lavet af?

Vores sølvsmykker er produceret i 925 sterling sølv. Det er standarden indenfor sølvproduktion.

925 sterling sølv betyder, at metallet består af 92,5% ren sølv og 7.5% kobber og zink

Grunden til at man blandet det rene sølv med kobber og zink er for at styrke metallets hårdhed. Rent sølv er et meget blødt materiale, hvilket gør at smykker i rent sølv nemt går i stykker.

Er der nikkel i smykkerne?

Nej. Der er ingen nikkel i smykkerne. Smykkerne består udelukkende af 925 sterling sølv.

Guide: Sådan renser du dine sølvsmykker

Vores smykker er beskyttet af en nyudviklet beskyttelsesteknologi som kun bruges hos vores producenter i Italien. Det betyder derfor at smykkerne ikke bør blive beskidte, da beskyttelsesteknologien holder oxideringen væk.

Skulle du have brug for at rense smykkerne, anbefaler vi udelukkende at du bruger en microfiberklud. Hvis du bruger sølvrens eller lignende vil du slide beskyttelsesteknologien af, og derved øge risikoen for oxidering.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Vi har dag-dag levering på alle vores smykker hvis du bestiller inden kl. 14 alle hverdage.

Hvis du bestiller i weekenden vil din ordre afsendes næstkommende hverdag og leveres indenfor 24 timer derefter.

Vi sender ikke pakker i weekenden og på helligdage

Hvilke fragtfirmaer sender i med?

Vi sender alle pakker med GLS. Både til pakkeshop og hjemmelevering.

Kan min pakke leveres i weekenden?

Enkelte pakkeshops modtager pakker fra GLS om lørdagen.
Du bør dog forvente at pakkerne ikke leveres i weekenderne medmindre du har valgt en central pakkeshop i en af de 4 største byer i Danmark.

Hvordan kan jeg følge min pakke?

Når din ordre er pakket og afsendt vil du modtage en mail med trackinginformation. Her kan du holde øje med din ordre.

Kan jeg hente min pakke hos jer?

Ja! Du kan enten notere det i ordrenote når du ligger din bestilling, eller kontakte os nederst på siden via mail.

Afhentning forudsætter at varen ikke af sendt fra os endnu.

Returnering

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Du kan læse mere om hvordan du returnerer her.

Hvad koster det at returnere en pakke?

Vi tager et returneringsgebyr på 39kr.

Du kan sende din pakke retur igennem vores returportal her.

Har i modtaget min returpakke?

Hvis du har sendt din pakke retur gennem vores returportal, kan du bruge pakkenummeret på fragtlabelet til at tracke din forsendelse - og derved se, om vi har modtaget din pakke.

Du kan tracke din returpakke her: https://gls-group.eu/DK/da/home

Vær opmærksom på, at vi har op til 10 hverdages behandlingstid på returpakker.

Hvor lang tid går der før min returpakke er behandlet?

Vi har op til 10 hverdages behandlingstid på returpakker. Du vil dog højst sandsynligt opleve at den er behandlet markant hurtigere.

Hvor lang returret har jeg?

Du har 14 dages returret fra det øjeblik du har pakken i hænderne.

Hvordan returnerer jeg en pakke jeg har fået i gave?

Du sender den retur gennem vores returportal som normalt. Vi har desværre ikke mulighed for at udbetale pengene til en anden bankkonto. Du skal derfor tage fat i personen, som du har fået gaven af - og få pengene af dem, når ordren er returneret.

Du kan sende din gave retur igennem vores returportal her.

Reklamation

Hvordan meddeler jeg en reklamation?

Vi vil altid gerne hjælpe dig videre, hvis du har et produkt, som du ønsker at reklamere over eller som er defekt. 

Måden vi håndterer en eventuel reklamation på, er følgende procedure:
Tag nogle tydelige billeder af varen, således vi kan fornemme fejlen. 
Notér dit ordrenummer fra bestillingen (#12345), samt det præcise produktnavn på varen.
Giv os gerne en kort forklaring på problemet. 
Send disse informationer til os i en e-mail: support@allostudios.dk. Så hjælper vi meget gerne med at finde en god løsning på dette. 

Vi anbefaler dig ikke at sende noget retur til os før den enkelte sag er løst med kundeservice. 

Kom i kontakt med os

Har du fortsat spørgsmål til din ordre eller en anden generel forespørgsmål?